Komunikace pro IVT Tepelná čerpadla
Marek Bláha, ředitel společnosti IVT Tepelná čerpadla, nás poprvé oslovil na začátku roku 2019, jestli bychom jeho firmě mohli pomoct zorganizovat a komunikovat soutěž. Slovo dalo slovo a zrodil se projekt Tepelné čerpadlo roku. Od té doby jsme ušli pořádný kus cesty a dnes staráme o to, aby komunikace pro IVT Tepelná čerpadla napříč kanály a platformami byla integrovaná, kreativní a funkční.
Sociální sítě jako základ
Od začátku pracujeme se sociálními sítěmi, konkrétně Facebookem a LinkedInem, pro které jsme začali pravidelně vytvářet obsah a starat se o jeho placenou podporu na obou platformách. Spolupracujeme při tom mj. s agenturou Sherpas, která se pro klienta stará o digitální a výkonnostní marketing. V poslední době na sítích čím dál tím víc realizujeme také spolupráce s influencery.
Řešit media relations dává smysl
Brzy se ukázalo, že témata kolem tepelných čerpadel jsou velmi zajímavá a relevantní i pro média, začali jsme se tedy postupně pravidelně starat také o vztahy s médii. Kromě organického MRL řešíme rovněž inzertní spolupráci. Příležitostně pomáháme třeba s přípravou obsahu pro e-mailing a dalšími aktivitami.
Leady a prodeje? Umíme
Reputace a image jsou velmi důležité, ale dokážeme i prodávat. Hezkým důkazem může být třeba integrovaná kampaň Deník chataře, jejíž případovou studii si můžete přečíst. Moderní PR dokáže pomoct se širokým spektrem byznysových cílů.
Co říká klient?
Výsledky naší spolupráce moc hezky zhodnotil sám Marek Bláha, děkujeme!
Marek Bláha
ředitel společnosti IVT Tepelná čerpadla
Agentura Adison perfektně a samostatně funguje v oblasti, kterou potřebujeme řešit, což jsou sociální sítě a také vztahy s médii. Přichází s vlastními návrhy a to je pro nás důležité, taky ale vždy dokáží dobře zpracovat naše zadání.