Přeskočit na obsah
Jakub Křenek

Jakub Křenek

Creative Strategist

waves-gray
Komunikační strategie

Komunikační strategie

„Jádrem strategie je rozhodnutí o tom, co nedělat.“ (Michael Porter)

Žádná firma by se do komunikace neměla pouštět jen proto, že se to od ní zřejmě očekává. Mít strategii jasně provázanou s byznysem, jeho cíli a cílovými skupinami je alfou a omegou. Až díky ní se můžeme zodpovědně rozhodovat, komu, co, kde a jak bychom měli říkat nebo ukazovat.

Práce na komunikační strategii proto vyžaduje úzkou spolupráci nejen komunikačního a marketingového týmu, ale také vedení společnosti, protože často přesahuje jednotlivá oddělení firem.

S čím vám rádi pomůžeme:

  • Kompletní tvorba komunikační strategie
  • Strategické konzultace a poradenství
  • Rešerše konkurence
  • Průzkum cílových skupiny
  • Realizace výzkumů komunikace a značky
  • Identifikace klíčových insightů
  • Tvorba značky a positioningu
  • Workshopy zaměřené na nastavení cílů
  • Komunikační mentoring a odborné vedení
  • Příprava kreativních konceptů
  • Branding
waves-gray
Vztahy s médii

Vztahy s médii

Media relations i dnes zůstávají podstatnou součástí moderní PR komunikace.

Mediální obraz firem ani ve 21. století nepřichází o svou důležitost. Mediální prostor se sice – především vlivem internetu a dalších technologií – za posledních 10 let extrémně proměnil, ve svém základu však funguje pořád stejně. Stále je to o lidech a o tématech.

Znát ty správné novináře, mít s nimi navázané kontakty a orientovat se v neustále probíhajících změnách je stejně důležité jako dobře přemýšlet nad obsahem, hledat hodnotná témata anebo si komunikační příležitosti aktivně vytvářet. Mimo to také pomáháme vytvářet z lidí skvělé mluvčí, ambasadory a influencery.

Čemu se v rámci vztahů s médii věnujeme:

  • Aktivní i reaktivní mediální komunikace
  • Lifestyle, korporátní i zpravodajská média
  • Nabízení a prosazování témat, media lobbying
  • Budování a udržování vztahů s novináři
  • Brand journalism
  • Domluva a správa inzerce
  • Vyhledávání a vytváření mediálních příležitostí
  • Rešeršní práce
waves-gray
Spolupráce s influencery

Spolupráce s influencery

Osobnosti mohou pomoct svým jménem, zásahem i schopnostmi.

Ať už jde o známého youtubera, oblíbenou herečku s vizuálně vyladěným profilem na Instagramu, hvězdu stovek tisíc mladých z TikToku anebo umělce známého v Česku i zahraničí, vždy hledáme takový způsob spolupráce, který bude mít hodnotu pro našeho klienta, oslovenou osobnost i její publikum.

Vždy se snažíme, aby byl obsah maximálně autentický. Vědomi si síly spojení se známým jménem, držíme se všech právních i etických standardů. Klademe také důraz na doložitelnost a prokazatelnost výsledků.

Co všechno můžeme obstarat:

  • Kompletní řízení influencerských aktivit
  • Vyhledávání vhodných influencerů
  • Sledování trendů na sociálních sítích
  • Práce s key opinion leadery
  • Jednání s celebritami a jejich manažery
  • Ambassador management
  • Dlouhodobé spolupráce i realizace kampaní
  • Koprodukce obsahu
  • Nastavení barterového/finančního modelu spolupráce
  • Právní a smluvní zajištění spolupráce
  • Monitoring a vyhodnocování influencerských výstupů
waves-gray
Sociální sítě a online

Sociální sítě a online

Bez internetu už to dnes většinou opravdu nepůjde.

Online prostředí a sociální sítě jako Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube a další už dnes poměrně neodmyslitelně patří do života nás všech i komunikačního mixu mnoha firem. Ale jsou zde také další a nové platformy – Pinterest, Snapchat, TikTok, WhatsApp, Twitch, Reddit, Clubhouse a mnohé další.

Zároveň je to však stále pro mnohé tak trochu černá skříňka opředená mýty a fámami – a není divu, když je řeč o prostředí, které se mění častokrát opravdu ze dne na den. Děláme všechno pro to, abychom svět internetu pro naše klienty činili aspoň o něco transparentnějším a komunikačně funkčním.

Čím se na internetu zaobíráme:

  • Kompletní správa sociálních sítí
  • Tvorba a optimalizace reklam
  • Content marketing
  • Bannerová a video reklama
  • Měření a vyhodnocování obsahu
  • Správa firemních blogů
  • Kurátorství obsahu
  • Community management
  • Zákaznická péče
  • RTB kampaně
  • Reklamy ve vyhledávání
  • Remarketingové reklamy
  • Webová analytika
  • SEO a analýzy klíčových slov
  • Content gap analýzy
waves-gray
Produkce obsahu

Produkce obsahu

Obsah je král. Kontext je taky král. Jsem král i já?

Kouzlo obsahového marketingu tkví především v tom, že má velmi blízko publiku. Protože pokud by neměl, bude zbytečně vytvářet obsah, který nikoho nezaujme, nikdo nebudu mít chuť si jej přečíst, prohlédnout, pustit. Obsah musí své publikum vtáhnout.

Vytvářet obsah „pro vyhledávače“ nedává smysl. Vyhledávač u vás nenakoupí, nestane se ambasadorem značky, nebude o vás nadšeně vyprávět svým přátelům u piva. Tohle  (zatím!) opravdu umí jen lidé. A proto pro ně obsah tvoříme – abychom jim byli blíž.

Obracet se na nás můžete v oblastech:

  • Obsahové strategie
  • Příprava kreativních konceptů
  • Tvorba obsahových plánů
  • Copywriting a microcopywriting
  • Tištěná i elektronická firemní média
  • Foto a video produkce
  • Audioprodukce a podcasty
  • Postprodukce
  • Grafické práce
  • Tvorba klíčových vizuálů
  • Animace a motion design
  • Ilustrace
  • Správa publikačních plánů
  • Obsah pro firemní blogy
  • Komunikace na sociálních sítích
  • Nastavení firemního tone of voice
  • Content curation a řízení obsahu
  • Tvorba webů a microsites
  • Správa newsletterů
  • Interní časopisy
  • Firemní brožury
  • Sazba a tisk
  • Vedení redakčních rad
waves-gray
Krizová komunikace

Krizová komunikace

Krizi nechcete jen zvládnout, chcete z ní vyjít silnější.

Všechny firmy mají dvě věci společné – chtějí se stůj co stůj vyhýbat krizím, ale stejně nemají možnost to ovlivnit. Krize přichází bez ptaní. Nečekaně. Když jsme zrovna dotáhli rozdělané a sedli si k hrnečku kávy. Krize je podlá! Roky budovanou firemní reputaci dokáže zásadně poškodit během pár dní.

Ale dá se s ní pracovat. Kdo chce nad krizí zvítězit, musí se jí postavit čelem a rovně. Myslet jasně, ale rychle. Jednat s rozumem i empatií. Krize jsou zkrátka skvělým prubířským kamenem každého komunikačního týmu. Jsme tady, abychom vám s nimi pomohli.

S krizemi vám pomůžeme:

  • Rešerše a posouzení rizik
  • Monitoring zmínek v médiích i online
  • Včasné notifikace
  • Příprava FAQs / Q&As dokumentů
  • Nastavení krizového procesu
  • Tvorba krizového manuálu
  • Konzultace i exekuce krizové komunikace
  • Funkce zastupujícího tiskového mluvčího
  • Krizový management
  • Trénink krizové komunikace
  • Simulace krizových situací
waves-gray
Mediální trénink

Mediální trénink

Přiznejme si, málokdo z nás se pro stříbrné plátno narodil.

Logicky strukturovat psaný text i mluvené slovo, vybavit si při rozhovoru hlavní body a těch se držet, hovořit srozumitelně bez řečových vad a ještě u toho vypadat dobře a působit sympaticky, mít dobrou slovní zásobu, zvolit správný dress-code, znát pravidla etikety, …

To vše – ale zdaleka nejen to – jsou dovednosti, které se skvěle hodí pro budování dobrého jména a pozitivního společenského a mediálního obrazu firmy i konkrétního člověka. Dobrá zpráva je, že se dají naučit. Všechny tréninky připravujeme na míru.

Abyste byli připravení a sebejistí:

  • Mediální trénink
  • Trénink vystupování před kamerou
  • Mediální trénink ve studiu
  • Stylistické konzultace
  • Osobní branding
  • Příprava na rozhovor
  • Příprava na tiskovou konferenci
  • Logopedické konzultace
  • Trénink cizích jazyků vč. odborných témat
  • Trénink nonverbální komunikace
  • Komunikační koučink
  • Lekce etikety
waves-gray
Akce a eventy

Akce a eventy

Na živo, hybridně i vzdáleně – všechno jde, když se chce.

Začátek dvacátých let tohoto století nás všechny dost překvapil. Globální pandemie nás však také něco naučila – třeba že v mnoha ohledech dovedeme, jako jednotlivci i společnost, fungovat jinak, než by nás vůbec bylo napadlo. Nejrůznějších akcí, setkání, večírků, konferencí a dalších události se to dotklo extrémně.

Je však vidět, že lidé jsou od přírody společenští a potkávat se chtějí – byť třeba přes Google Meet, Zoom nebo MS Teams videokonference. Akce a eventy proto organizujeme i nadále a vždy se přizpůsobujeme tomu, aby pro návštěvníky byla účast maximálně hodnotná a komfortní zároveň.

Pomůžeme vám zorganizovat, zprodukovat a komunikovat živé, hybridní i virtuální:

  • Tiskové konference
  • Kulaté stoly s novináři
  • Neformální setkání s novináři
  • Veřejná představení novinek
  • Malé i velké akce pro veřejnost
  • Setkání s partnery
  • Večírek pro ambasadory a influencery
  • Firemní teambuilding
  • Interní školení
  • Oslavy firemního výročí
waves-gray
Technologické PR

Technologické PR

Komunikace v tech segmentu je specifická. A my víme, jak toho využít.

Firmy ze segmentu technologií jsou specifické. My to víme a jsme na to skvěle připravení. Povědomí o značce a employer branding jsou dvě z nejsilnějších tematických oblastí, které jsou pro tech segment důležité. A my je dokážeme kreativně a efektivně komunikovat. Vstupujete na trh nebo uvádíte novou službu? Pojďme o tom společně dát vědět!

Technologickým firmám umíme pomoct s PR v Česku i v zahraničí. Propojíme vás s relevantními novináři a influencery. Odřídíme zahraniční PR agenturu nebo pro vás budeme v cizině komunikovat napřímo. Vyprofilujeme spíkry a pomůžeme s budováním osobního brandingu vedoucích představitelů společnosti. Prostě o vás dáme vědět. Pořádně.

Co nabízíme technologickým firmám

  • Lokální i mezinárodní vztahy s médii
  • Dlouhodobé media relations aktivity
  • Screening aktuální komunikace
  • Tvorba komunikační strategie a taktického plánu
  • Vytvoření základního komunikačního manuálu
  • Personalizovaný workshop pro boost vizibility
  • Dlouhodobá podpora rozvoje značky
  • Externí support v komunikaci a mentoring týmu
  • Správa sociálních sítí, profilace klíčových lidí
  • Launch nové služby/produktu
  • Reporting a vyhodnocování efektivity komunikace
  • Ghost writing blogů/článků/…
  • Profilace spíkrů na konferencích
  • Krizová komunikace
  • Mediální trénink
  • Mediace spolupráce obchodu a marketingu