Přeskočit na obsah

Zpět na výpis článků

Zpátky v čase s IKEA: Co byste vzkázali svému mladšímu já? Zpátky v čase s IKEA: Co byste vzkázali svému mladšímu já? 

Zpátky v čase s IKEA: Co byste vzkázali svému mladšímu já? 

waves-gray

Případová studie: V létě 2024 jsme představili jeden z hero produktů nové kolekce IKEA – ikonické hodiny IKEA PS 1995 s neměnným designem z 90. let, jen v novém barevném provedení. Zadáním bylo představení klíčového produktu postavit na aktivitě, která zapojí veřejnost a motivuje ji k interakci s tímto produktem – vyjma ukazatele času slouží hodiny jako úložný prostor. Kromě engagement nového cíle bylo naším úkolem také odkumunikovat samotnou produktovou novinku.


Insight

Pro zapojení veřejnosti a interakci hledáme…

Byla to výzva!

Vytvořili jsme IKEA koutek s hodinami v pražských kavárnách s vysokou návštěvní frekvencí – Vnitroblock a The Miners Churchill. Zaměřili jsme se nejen na prezentaci nového produktu promocí typických produktových tagů, ale především na výzvu a soutěž pro veřejnost, která trvala 1 týden.

Mechanika výzvy

Vytvořili jsme IKEA koutek s hodinami v pražských kavárnách s vysokou návštěvní frekvencí – Vnitroblock a The Miners Churchill.

Zaměřili jsme se nejen na prezentaci nového produktu promocí typických produktových tagů, ale především na výzvu a soutěž pro veřejnost, která trvala 1 týden.

Sdělení = vzkaz, který šíří komunita

Zaměření na afinitu

Pro podporu sdílení jsme se spojili se 3 influencerkami, které mají k tématu blízko a jsou zároveň samy zákaznicemi kaváren.

Díky tomu se nám podařilo vytvořit autentický obsah a motivovat veřejnost k zapojení.

Ups… Nastartovali jsme řetězák! 🙂

Komunita příspěvky sdílela. Na síti se začaly objevovat další vzkazy „svému mladšímu já“. A myšlenka se lidí skutečně dotkla.

Výsledky

waves-gray
221 tisíc

impresí z obsahu influencerů, kaváren a IKEA reposting

waves-gray
5.83 %

průměrný engagement

waves-gray
98

výstupů na Instagramu vč. přesdílení obsahu

waves-gray
55

vzkazů sdílených v hodinách