

Zpátky v čase s IKEA: Co byste vzkázali svému mladšímu já?

Případová studie: V létě 2024 jsme představili jeden z hero produktů nové kolekce IKEA – ikonické hodiny IKEA PS 1995 s neměnným designem z 90. let, jen v novém barevném provedení. Zadáním bylo představení klíčového produktu postavit na aktivitě, která zapojí veřejnost a motivuje ji k interakci s tímto produktem – vyjma ukazatele času slouží hodiny jako úložný prostor. Kromě engagement nového cíle bylo naším úkolem také odkumunikovat samotnou produktovou novinku.
Insight
Pro zapojení veřejnosti a interakci hledáme…
- místo, kde jsou lidé ochotni zastavit se, mají prostor. Proto kavárny – oslovíme lidi různých věkových skupin, v různé životní fázi, různých věkových kategorií,
- provázání s časem. Každý ho máme stejně, ale zkušenosti máme různé. A můžeme si je předat.
Byla to výzva!
Vytvořili jsme IKEA koutek s hodinami v pražských kavárnách s vysokou návštěvní frekvencí – Vnitroblock a The Miners Churchill. Zaměřili jsme se nejen na prezentaci nového produktu promocí typických produktových tagů, ale především na výzvu a soutěž pro veřejnost, která trvala 1 týden.
Mechanika výzvy
Vytvořili jsme IKEA koutek s hodinami v pražských kavárnách s vysokou návštěvní frekvencí – Vnitroblock a The Miners Churchill.
Zaměřili jsme se nejen na prezentaci nového produktu promocí typických produktových tagů, ale především na výzvu a soutěž pro veřejnost, která trvala 1 týden.


Sdělení = vzkaz, který šíří komunita

Zaměření na afinitu
Pro podporu sdílení jsme se spojili se 3 influencerkami, které mají k tématu blízko a jsou zároveň samy zákaznicemi kaváren.
- Výzvu a soutěž představily na svém Instagramu,
- Trvání výzvy připomínaly.
- Vybraly soutěžní vzkazy.
- Nechaly hlasovat komunitu o vítězích soutěže.
Díky tomu se nám podařilo vytvořit autentický obsah a motivovat veřejnost k zapojení.






Ups… Nastartovali jsme řetězák! 🙂
Komunita příspěvky sdílela. Na síti se začaly objevovat další vzkazy „svému mladšímu já“. A myšlenka se lidí skutečně dotkla.










Výsledky

impresí z obsahu influencerů, kaváren a IKEA reposting

průměrný engagement

výstupů na Instagramu vč. přesdílení obsahu

vzkazů sdílených v hodinách