Přeskočit na obsah

Zpět na výpis článků

Náborová kampaň pro Havel & PartnersNáborová kampaň pro Havel & Partners

Náborová kampaň pro Havel & Partners

waves-gray

Na začátku byly volné židle. V největší česko-slovenské advokátní kanceláři Havel & Partners. Pro studenty právnických fakult a koncipienty. Tak vznikla náborová kampaň, kterou se nám podařilo společně s klientem vybalancovat tak, aby řešila nejen aktuální problém, ale působila pozitivně a dlouhodoběji na značku zaměstnavatele.

161 %

nárůst zájmu o vypsané pozice

navýšení konverzního poměru o

98 %

Náborovka? Jo, ale ne!

Pro rok 2023 byl cíl jasný. V advokátní kanceláři Havel & Partners vznikla potřeba rozšířit tým a obsadit juniorní pozice pro studenty a koncipienty novými kolegy. Zadáním bylo připravit a spustit náborovou kampaň v období od dubna do června 2023.

Náborové kampaně však mají svá omezení. Technická, komunikační, obsahová. Zároveň víme, že poměr cena – výkon je v rámci náboru velmi neefektivní. 

A co víc, a pro uchazeče zásadní, v náborové kampani s největší pravděpodobností nepředstavíte uvěřitelně firemní kulturu, neukážete skutečný život uvnitř. Ohraná klišé nebaví ani uchazeče o zaměstnání, ani nás.

Abychom tyto limity odstranili, museli jsme z běžné náborovky udělat něco víc. Něco, co přinese skutečnou, a třeba i dlouhodobou hodnotu pro nábor.

Jak jsme na to šli?

Krok č. 1: Ukázali jsme, že jde o super zaměstnavatele

Zaměřili jsme se na dlouhodobější přínos kampaně a budování image Havel & Partners jako atraktivního zaměstnavatele.

Vznikla employer brandingová kampaň (Facebook, Instagram, statický i video obsah) s potenciálem zasáhnout skutečně relevantní publikum. Postavená byla na stylu komunikace, který rozbíjí stereotyp právnického prostředí a mluví jazykem své cílovky – mladě, svěže, bez kudrlinek.

Cílovou skupinou byli primárně studenti právnických fakult po celé ČR, sekundárně jejich rodiče pro rozšíření relevantního zásahu. Protože mamka ví nejlíp.

Krok č. 2. Technicky nefalšovaný nábor jako doplněk

Část kampaně zaměřenou na employer branding jsme doplnili náborovými inzeráty s vlastními (náborovými) texty, které nám dali možnost přímo komunikovat vypsané pozice. Díky nim jsme zvýšili potenciál výkon prokliků na náborovou landing page. 

Klíčové sdělení, které je faktem

„Pracovat v Havel & Partners je fakt cool a hodně se toho naučíš od jedniček v oboru. Navíc se dá práce v této kanceláři skloubit i s osobním rozvojem i studiem. Lze v ní najít rovnováhu, ušitou tobě na míru.

Z toho vychází…

„Neztrácím balanc“ (claim kampaně)

Sdělení jsme podpořili neotřelými a symbolickými vizuály. A abychom podtrhli jeho autentičnost, přibrali jsme do produkce skutečné koncipienty a studenty Havel & Partners. V obsahu jsme vyprávěli jejich příběhy. Protože jim práce nabízí balanc, poznali jsme jejich nevšední koníčky a vášně. Vizualizovali jsme balanc mezi kariérou a osobním životem. 

Obsah klient využil i mimo sociální sítě. Vznikl doprovodný obsah na blogu Havel & Partners, který dale popisoval práci našich stars kampaně, a ještě více prohloubil vhled do práce kolegů a své firemní kultury. Prostě krásná integrovaná náborová kampaň.

Výsledky

Vedle doměřitelných výsledků a prokazatelného nárůstu v zájmu o vypsané pozice nás těší fakt, že klient na tuto kampaň nadále získává pozitivní zpětnou vazbu.

waves-primary

Kateřina Peterová

Senior Marketing Specialist, Havel & Partners

Bylo příjemné, a hlavně přínosné s vámi spolupracovat. Náborová kampaň nám přinesla – a stále přináší – velmi pozitivní ohlasy.