Přeskočit na obsah

Zpět na výpis článků

Litovel: U nás se rodí hityLitovel: U nás se rodí hity

Litovel: U nás se rodí hity

waves-gray

Černý Citron je ochucený pivní mix, který patří k nejoblíbenějším produktům Pivovaru Litovel a na trhu je již šestým rokem. Jeho sezóna je hlavně v létě. Je vyroben z výčepního piva s citronovým aroma a existuje v alkoholické i nealkoholické verzi.

Až do roku 2018, kdy Birell uvedl svůj Tmavý Citron, se na českém trhu jednalo o výjimečnou příchuť. Zároveň však příchuť tohoto litovelského mixu nepatří mezi moderní exotičtější kombinace a produkt proto cílí spíše na konzervativnější publikum.

V kategorii ochucených piv stojí Černý citron vedle množství konkurentů a výzvou je přimět zákazníka k tomu, aby si vybral právě jej. To je nelehký úkol, protože konzumenti piva jsou velmi náchylní k cenám a nedá se říct, že by se při nákupu rozhodovali primárně na základě oblíbenosti značky.

Celá kampaň probíhala na střední Moravě, kde je produkt dobře dostupný v obchodní síti, ale také na čepu v různých typech restauračních zařízení.

Byznys cílem bylo zvýšit povědomí o produktu a vzbudit v lidech zájem ho v letním období ochutnat. Chtěli jsme z pivního mixu Černý Citron udělat první volbu v kategorii v regionu a tím samozřejmě podpořit jeho prodeje.