
Experis
In ReferenceNaši agenturu si ve ve výběrovém řízení na PR agenturu vybral světový leader v expertním headhuntingu Experis patřící pod ManpowerGroup. Navrhovaná vítězná kampaň je zaměřena na tuzemské vysoké manažery a bude uvedena realizací prvního průzkumu na téma leadershipu v ČR.
V tendru jsme uspěli s konceptem s názvem Experis: partner leaderů. Tematická agenda tykající se lidských zdrojů a managementu mají podle nás značný potenciál, který není doposud plně využíván. V rámci kampaně budeme realizovat průzkum na téma leadershipu v České republice a zásadní roli při něm bude hrát sociální síť LinkedIn.
Vedle sociálních sítí LinkedIn a Facebook se postaráme také o rozvoj komunikace společnosti s médii.
„Adison nám profesionálním a odlehčeným způsobem navrhl směr, kterým se vydat v rámci budování služby Executive Search. Jejich nápady jsou inovativní a pomáhají naší práci a náš tým posouvat kupředu. V rámci zadání navrhli komplexní řešení, které zahrnuje škálu nástrojů od vztahů s médii přes online inzerci po komunikaci na sociálních sítích,“ komentuje výběr agentury Klára Sedláčková, Senior Executive Consultant společnosti Experis.