Přeskočit na obsah

Zpět na výpis článků

Jak využít konferenci pro svůj osobní brand?Jak využít konferenci pro svůj osobní brand?

Jak využít konferenci pro svůj osobní brand?

waves-gray

Je to tady, sezona konferencí. Lístky si kupujeme hlavně proto, abychom se něco nového dozvěděli, zjistili, jaké jsou trendy v našem oboru, případně i kvůli networkingu. Co se na konference podívat i z toho pohledu, jak mohou pozitivně ovlivnit váš osobní brand?

Péče o osobní značku je rozhodně důležitou součástí moderního PR. A pokud chcete dělat trendy a kvalitní obsah, měli byste myslet i na vlastní kanály. Zapomeňte na nudné fotky ve stories na Instagramu zachycující sál nebo fotku slidu na vašem LinkedInu. Tady jsou čtyři nápady, jak účast na konferenci na svých sítích prezentovat:

A jak na to? Aneb jak stvořit příspěvek, který podpoří váš osobní brand:

waves-primary

Hana Křenková

COO Adisonu

A moje osobní rada na závěr? Zas tak to s tím obsahem nepřehánějte a nezapomínejte na to, že jste na offline akci, tak si užívejte její benefity. Příspěvek na LinkedIn klidně počká do druhého dne.