Sociální sítě pro Hervis Sports
Pro značku Hervis Sports jsme pracovali od roku 2017, tehdy jsme dostali kompletně na povel její české sociální sítě, až do roku 2022, kdy z českého trhu odešla. Za skvělou víc než 5 let trvající spolupráci vděčíme a děkujeme marketingovému řediteli Janu Štádlerovi i jeho kolegovi, marketingovému specialistovi Martinu Martincovi. Byla to jízda, pánové!
Sociální sítě pro Hervis: brand i výkon
Při správě Facebooku a Instagramu bylo od začátku naší spolupráce cílem především budovat brand. Obsahovou strategii jsme postavili na heslech „S Hervisem jsem…“ a později „Tisíc zážitků s Hervisem.“ Ty nám pomáhaly ukazovat veřejnosti šíři sortimentu, kterou řetězec na svých prodejnách i v eshopu nabízel. Část vizuálního obsahu vznikala s využitím klientovy fotobanky, část jsme přímo produkovali.
Postupem času jsme se ale víc a víc věnovali také podpoře výkonu eshopu. V kampaních jsme se zaměřovali jak na akční nabídky, tak na dlouhodobé remarketingové aktivity. Ve spolupráci s centrálou a dalšími zahraničními dodavateli jsme také pro Hervis na Facebooku a Instagramu plně zprovoznili dynamické produktové reklamy využívající produktový feed eshopu.
Ze startu jsme klientovi pomohli také s úpravami analytiky eshopu, přípravou výkonnostního dashboardu s využitím Google Data Studia a základním nastavením PPC reklam na platformě Google Ads.
5 let, spousta zajímavých projektů
Kromě pravidelné práce na komunikaci značky a výkonnostních reklamách jsme si sáhli taky na spousta menších i větších zajímavých projektů. Mimo jiné jsme:
- si vytvořili vlastní zkracovač Herv.si,
- živě jsme streamovali z Jizerské 50,
- měli jsme ambasadora a organizovali s ním tréninky pro fanoušky,
- zvyšovali návštěvnost kamenných prodejen s využitím geolokace nebo
- jsme testovali měření ROI reklam na sítích v případě nákupu na prodejně.
A velkou radost nám udělala i pozvánka odprezentovat na centrále v Rakousku, jak se nám to tady u nás dařilo.