Přeskočit na obsah

Zpět na výpis článků

Sociální sítě pro Hervis SportsSociální sítě pro Hervis Sports

Sociální sítě pro Hervis Sports

waves-gray

Pro značku Hervis Sports jsme pracovali od roku 2017, tehdy jsme dostali kompletně na povel její české sociální sítě, až do roku 2022, kdy z českého trhu odešla. Za skvělou víc než 5 let trvající spolupráci vděčíme a děkujeme marketingovému řediteli Janu Štádlerovi i jeho kolegovi, marketingovému specialistovi Martinu Martincovi. Byla to jízda, pánové!

Sociální sítě pro Hervis: brand i výkon

Při správě FacebookuInstagramu bylo od začátku naší spolupráce cílem především budovat brand. Obsahovou strategii jsme postavili na heslech „S Hervisem jsem…“ a později „Tisíc zážitků s Hervisem.“ Ty nám pomáhaly ukazovat veřejnosti šíři sortimentu, kterou řetězec na svých prodejnách i v eshopu nabízel. Část vizuálního obsahu vznikala s využitím klientovy fotobanky, část jsme přímo produkovali.

Postupem času jsme se ale víc a víc věnovali také podpoře výkonu eshopu. V kampaních jsme se zaměřovali jak na akční nabídky, tak na dlouhodobé remarketingové aktivity. Ve spolupráci s centrálou a dalšími zahraničními dodavateli jsme také pro Hervis na Facebooku a Instagramu plně zprovoznili dynamické produktové reklamy využívající produktový feed eshopu.

Ze startu jsme klientovi pomohli také s úpravami analytiky eshopu, přípravou výkonnostního dashboardu s využitím Google Data Studia a základním nastavením PPC reklam na platformě Google Ads.

5 let, spousta zajímavých projektů

Kromě pravidelné práce na komunikaci značky a výkonnostních reklamách jsme si sáhli taky na spousta menších i větších zajímavých projektů. Mimo jiné jsme:

A velkou radost nám udělala i pozvánka odprezentovat na centrále v Rakousku, jak se nám to tady u nás dařilo.