Přeskočit na obsah

Zpět na výpis článků

Forum Media 2022: Co nás inspirovalo?Forum Media 2022: Co nás inspirovalo?

Forum Media 2022: Co nás inspirovalo?

waves-gray

Hana Křenková a Jakub Křenek navštívili na začátku listopadu nabitou oborovou konferenci Forum Media. Nabízíme několik myšlenek, které jim uvízly v hlavě:

🦄 Získaný mediální prostor patří mezi to nejhodnotnější, co PR dokáže generovat. V současném světě se ale tento prostor dost dobře nedá získávat bez silných kreativních nápadů. Každá PR agentura by dnes v týmu měla mít své kreativce. (Ellie Tuck)

📐 Měření efektu (tedy reálného dopadu na přemýšlení nebo chování lidí) řešte dříve, než začnete cokoli (třeba kampaně) plánovat. Dokáže vás to dobře nasměrovat k výkonnostnímu zaměření připravované aktivity i průkaznosti výsledků. (Adam Nowakowski)

⚡ Emoce hrají roli, ale efektivní komunikace publikum především aktivuje (ve fyziologickém smyslu slova). Tím si získá jejich pozornost a vytvoří očekávání. Ideální samozřejmě je, když se to propojí se značkou nebo produktem. Takto vystavěné kampaně míří k nejvyšší míře funkčnosti. (Hana Kloučková)

⏳ Snažte se, aby lidé s vaším sdělením strávili nějaký čas. Když se z desetin vteřin posunete o řád, výrazně tím efektivitu investovaných peněz vytáhnete nahoru. Ne všechny imprese se rodí stejně hodnotné. (Jiří Udatný)

📱 Více než polovina Čechů uvádí, že se cítí přehlcena online videoobsahem. Zároveň tady ale máme skupinu 600 tisíc FOMO diváků, kteří chtějí vidět všechno. Ano, publikum rozhodně není homogenní. (Tomáš Hynčica)

📈 Pokud jste někdy slyšeli, že optimální frekvence oslovení je 3, nebo 7, u online display kampaní na to můžete zapomenout. Potřebná hodnota bývá většinou v desítkách. (Jiří Udatný)

🧪 Využívejte reklamu k experimentům. Nevíte, který insight zafunguje nejlépe? Postavte různá sdělení proti sobě a za pár dní budete mít jasno. Což samozřejmě nenahradí výzkum, ale mnohdy to může být rychlá a dostupná varianta. Mimochodem, rozdíl mezi nejlepší a nejhorší verzí v našem testu byl jedenáctinásobný. (Adam Nowakowski)

Bylo to zajímavé, bylo to skvělé, děkujme a už teď se těšíme na Forum Media 2023!