
PŘÍPADOVKA: VANISH A 100 SKVRN
In Případovka, SocialSkvrny na oblečení jsou spojeny s emocemi při jejich vzniku i odstraňování. Všichni máme zážitky z obojího. Při vymýšlení letní kampaně pro Vanish jsme se proto zaměřili na tuto vlastnost skvrn. Je totiž vážně skvělá a s Vanishem si ji můžete užít!
Zajímala nás spolupráce s bloggery, kteří by mohli Vanish a jeho schopnosti využít ve svých příbězích a zapojit do nich fanoušky. Uvažovali jsme proto, kde sehnat tu nejlepší bloggerku ke spolupráci. Chtěli jsme, ať téma vezme opravdu za své, bude myšlenkou skvrn a zážitků žít a dokáže své fanoušky motivovat ke smysluplné účasti a sdílení vlastních zážitků.
Spojili jsme se proto se soutěží Mamablog roku a vytvořili s ní speciální kategorii „100 zážitků s Vanishem.“ Soutěžící se zapojili na Instagramu fotkou označenou #100zazitku. Vítěz byl vybrán porotou a vyhrál finanční cenu 100 000 Kč. Stala se jí bloggerka Mámou s přehledem, jejíž fotku porota ohodnotila jako opravdu zdařilou. Tím to ale teprve celé začalo.
Aby výhra dávala smysl v kontextu soutěže a influencerů, byla částka určena na propagaci profilu výherce na Instagramu a Faceboooku. K tomu ještě bloggerka získala dvě outdoorové kamery. K čemu tu druhou? Přece pro fanoušky na zaznamenávání jejich dobrodružství s dětmi!
Úkolem spojeným s výhrou bylo angažovat další maminky, aby jeden týden pomocí zapůjčené kamery zachycovaly a publikovaly fotografie vlastních zážitků s dětmi.
Během dvou měsíců dostalo osm maminek balíček s Vanishem a příležitost vyzkoušet akční kameru na jeden týden. Na svých profilech na sociálních sítích pak publikovaly fotografie označené #vanishcz a #100zazitku.
#100zazitku
Kromě hezkých fotek a nadšených maminek jsme dosáhli i pěkných čísel: kampaň zaznamenala celkový zásah 2,8 milionu a 45 000 zapojených maminek.