
PŘÍPADOVKA: VEET A YOUTUBER
In Digital, PřípadovkaKlient nás postavil před zadání, jak pomoci s uvedením na trhu novému produktu značky Veet. Jednalo se o Precious Styler, který umí elektricky zastřihnout obočí, podpaží nebo intimní partie. Cílová skupina jsou mladé ženy a dívky od 15 let. Jelikož zastřihávač představoval novinku, dávalo smysl ukázat jej v akci a od této myšlenky byl už jen krůček k využití beauty influencerky.
Ke spolupráci jsme přizvali Lucku Dejmkovou známou svým YouTube kanálem GetTheLouk. Ta měla v době realizace kolem čtvrt milionu odběratelů a její videa dosahovala sto tisícových počtů zhlédnutí. Otázkou bylo, jak k videu přistoupit, aby to bavilo jí i nás a zejména, aby video mělo efekt.
Mezi první nápady (které naštěstí neprošly) patřilo nechat strojek vyřádit na psech a vytvořit jim super kreativní sestřih. Toto pojetí ale mělo několik úskalí. Především bychom neukázali novinku při reálném použití, zvířecí srst se přece jen poněkud liší od lidské. A také jsme nechtěli zbavovat zvířata jejich chlupů čistě pro tyto účely.
Rozhodli jsme se pro nápad, který Lucku bude bavit
a dá smysl jejímu spojení s Veetem:
proměna a vývoj obočí v průběhu dějin.
Lucka se tak během jednoho proměnila hned v několik osobností: například Fridu Kahlo, Marilyn Monroe nebo Kleopatru. A kromě těchto proměn zářil ve videu také Veet Precision Styler.
Během jednoho týdne od zveřejnění mělo video přes čtvrt milionu zhlédnutí a stovky likes. Co ale pro nás (a pro značku Veet) bylo nejpřekvapivější (a nejdůležitější), byly pozitivní komentáře pod videem. Ačkoli jsme v záběrech produktem nešetřili, kreativní zpracování a úroveň videa přiměla fanoušky sdílet pochvalné komentáře ve smyslu „Takhle má vypadat spolupráce se značkou!“
Neschovávejte brand. Na skrytou reklamu jsou lidé háklivější
než na přiznanou kooperaci. Pokud je udělána dobře.
Dobrý výsledek měla spolupráce i na Instagramu, kde se mohla GetTheLouk těšit z 12 300 lajků. Pro nás to však ještě nebyl konec. Video jsme použili také při komunikaci s novinářkami pro tištěná i online média. Tím jsme podpořili další vytváření povědomí o novince za rámec diváků na YouTube.