
PŘÍPADOVKA: DUREX LAUNCH 2017
In ADison, PřípadovkaZnačka Durex zasvětila rok 2017 kampani za boj proti „nerovnosti orgasmů“. Toto tabuizované téma chce kromě jiného prolomit představením několika pomůcek pro vylepšení sexuálního života. Jedním z nich je i nový Durex Intense Orgasmic Gel. Pro představení tématu a produktové novinky médiím a blogerům jsme zvolili večírek, který sehrál roli tiskové konference. Abychom co nejvíce podpořili povědomí o tématu, zapojili jsme v duchu integrovaného konceptu komunikace několik kanálů a nástrojů: média, blogerky a sociální sítě. Atraktivitu obsahu pro šíření jsme podpořili účastí vybraných celebrit.
Značka Durex šíří téma nerovnosti orgasmů s využitím hesla #OrgasmsForAll. Večírek se odehrál v klubu Le Valmont v centru Prahy, který svou dekorativností ve stylu Ludvíka XVI. oslavuje lásku, vášeň a nekonečné svádění. Jako intro večera jsme připravili audio nahrávky založené na reálných lidských příbězích, které hostům zprostředkovaly intimní pohledy na prožitky orgasmu z perspektivy žen i mužů. S jejich pomocí uvedla téma populární psycholožka a sexuoložka Laura Janáčková, která mluvila o příkladech ze své odborné praxe a zmínila například, že orgasmus mohou předstírat i muži.
Průvodci večera byli herečka a blogerka Marie Doležalová a její partner tanečník Marek Zelinka známí mimo jiné ze soutěže Stardance. Doplněk zábavy tvořil zajímavý welcome drink v barvách Orgasmic gelu a volný program hudebně doprovodila dvojice VR/Nobody.. Šíření na sociálních sítích podpořil Instagraf který přítomným rozdával jejich vytištěné fotografie z příspěvků na Instagramu označených #OrgasmsForAll. Pro pobavení návštěvníků sloužila také fotostěna.
Večírek navštívila řada hostů, mezi nimiž byli novináři, blogerky (např.. Mámou stylově, Oh my beautyful life, Sexy mamas…) a celebrity (Simona Krainová, Aneta Vignerová, Jitka Asterová, Kateřina Kornová nebo slovenská influencerka Evelyn). Blogerky se postaraly o medializaci na Instagramu a populární Instastories, o akci informoval například také TOP STAR magazín TV Prima. Související výzkum značky Durex na téma orgasmu, který jsme na večírku představili, zaznamenal dosud cca 30 výstupů. Šíření v rámci integrovaného komunikačního konceptu zabezpečilo dosah, který překonal 23 milionů oslovení a celkově 60 výstupů o večírku i tématu celkem.