
DOLLER
In Influenceři, Média, ReferenceMotivační diář DOLLER Jirky Doležala a Jiřího Emlera pomáhá najít způsob, jak se dlouhodobě soustředit na své sny, osobní a profesní cíle a nacházet motivaci k jejich postupnému naplňování. Pomáhá zvládnout time management a osobní rozvoj.
Naše práce spočívá v komunikaci s novináři a spolupráci s influencery. Cílem je dlouhodobě komunikovat ústřední myšlenky značky DOLLER, na kterých je postaven i samotný diář. DOLLER dlouhodobě vede komunikační kampaň „Žij své sny“, kterou podpoří letos už třetím ročníkem Úspěchobraní, sérií přednášek inspirativních a úspěšných lidí do 30 let. Hlavním smyslem akce je odbourat mýty, které ohledně úspěchu panují. V minulosti na konferenci přednášeli například Paulie Garand, Kazma, podnikatel Tomáš Čupr, bývalá marketingová ředitelka společnosti ZOOT Pavlína Louženská či paralympionik Jan Povýšil.