
DAGO – korporátní komunikace
DAGO je jednou z předních českých firem, které se zabývají řešeními POP (point of purchase) komunikace. Jejím cílem je profilovat se jako odborník na toto téma vůči médiím i odborné veřejnosti. Po definování preferovaného okruhu odborných médií a novinářů jsme přistoupili společně s vedením firmy na sestavení konkrétních témat pro novináře. Autorské články vedoucích pracovníků DAGO se začaly objevovat v odborných médiích a nebály se poukázat ani na aktuální problémy českého POP trhu. Pro vnější komunikaci jsme kromě pravidelného vydávání tiskových zpráv založili i profil DAGO, s. r. o., na sociální síti LinkedIn a zatraktivnili obsah firemních stránek výběrem těch nejzajímavějších autorských článků v sekci Blog a zveřejňováním novinek v sekci Aktuality. Obsah, který vytváříme pro média i LinkedIn, využíváme také v newsletteru, jehož rozesílání probíhá několikrát ročně.